2005
Relační marketing na trzích organizací
KLAPALOVÁ, AlenaZákladní údaje
Originální název
Relační marketing na trzích organizací
Název česky
Relační marketing na trzích organizací
Název anglicky
Relationship marketing at the organizational markets
Autoři
Vydání
první. Košice, Nové trendy v podnikovom manažmente, od s. 137-141, 4 s. 2005
Nakladatel
EU Bratislava, PHF Košice
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
80-969181-3-3
Klíčová slova anglicky
relationship marketing; specialities; b2b markets
Změněno: 23. 11. 2005 12:18, doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
V originále
Příspěvek se zaměřuje na historii, podstatu a zejména některá specifika realščního marketingu na trzích organizací a představuje úsilí IMP Group.
Česky
Příspěvek se zaměřuje na historii, podstatu a zejména některá specifika realščního marketingu na trzích organizací a představuje úsilí IMP Group
Anglicky
Paper attends to the history, basics and especially to some special feautures of the relationship marketing at the b2b markets and introduce the effort of IMP Group .