D 2005

Relační marketing na trzích organizací

KLAPALOVÁ, Alena

Základní údaje

Originální název

Relační marketing na trzích organizací

Název česky

Relační marketing na trzích organizací

Název anglicky

Relationship marketing at the organizational markets

Vydání

první. Košice, Nové trendy v podnikovom manažmente, od s. 137-141, 4 s. 2005

Nakladatel

EU Bratislava, PHF Košice

Další údaje

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

80-969181-3-3

Klíčová slova anglicky

relationship marketing; specialities; b2b markets
Změněno: 23. 11. 2005 12:18, doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek se zaměřuje na historii, podstatu a zejména některá specifika realščního marketingu na trzích organizací a představuje úsilí IMP Group.

Česky

Příspěvek se zaměřuje na historii, podstatu a zejména některá specifika realščního marketingu na trzích organizací a představuje úsilí IMP Group