D 2005

Odbytová problematika malých a středních podniků

KLAPALOVÁ, Alena

Základní údaje

Originální název

Odbytová problematika malých a středních podniků

Název česky

Odbytová problematika malých a středních podniků

Název anglicky

Sales problems of the small and middle enterprises

Autoři

KLAPALOVÁ, Alena (203 Česká republika, garant)

Vydání

první. Brno, Vývojové tendence podniků II, od s. 457-480, 23 s. 2005

Nakladatel

Ekonomicko-správní fakulta Masarykovy univerzity v Brně

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50600 5.6 Political science

Stát vydavatele

Bělorusko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14560/05:00012773

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

80-210-3847-0

Klíčová slova anglicky

sales; sales policy; export problems; information management; SME
Změněno: 26. 4. 2006 13:35, doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek se koncentruje na některé problémy MSP v oblasti odbytu a odbytové politiky,zejména v oblasti exprotu, podpory podnikání v odbytu, využívání ICT při odbytu apod.

Anglicky

Paper concentrates on some problems of the SME in the sales and sales policy, especiallly in the area of export, entrepreneurship support in sales, use of ICT etc.

Návaznosti

GA402/05/0853, projekt VaV
Název: Činitelé podněcující a tlumící zakládání a rozvoj malých a středních podniků v České republice jako členské zemi Evropské unie
Investor: Grantová agentura ČR, Činitelé podněcující zakládání a rozvoj malých a středních podniků v České republice jako členské zemi Evropské unie