Detailed Information on Publication Record
2005
Hodnota a hodnota pro zákazníka
KLAPALOVÁ, AlenaBasic information
Original name
Hodnota a hodnota pro zákazníka
Name in Czech
Hodnota a hodnota pro zákazníka
Name (in English)
Value and value for customer
Authors
Edition
první. Bratislava, Zborník príspevkov k medzinárodnému kolokviu k terminológii obchodu, p. 63-131, 2005
Publisher
Ekonomická univerzita v Bratislave
Other information
Language
Slovak
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
50600 5.6 Political science
Country of publisher
Slovakia
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organization unit
Faculty of Economics and Administration
Keywords in English
value value for customer different concepts of value
Změněno: 8/6/2009 14:53, doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
V originále
Příspěvek se věnuje problematice pojmu hodnota a pojmu hodnota pro zákazníka a představuje některé stěžhéjní odlišné pohledy na tento pojem.
In Czech
Příspěvek se věnuje problematice pojmu hodnota a pojmu hodnota pro zákazníka a představuje některé stěžéjní odlišné pohledy na tento pojem.
In English
Paper concerns the problems of the concept "value" and "value for customer" and introduces some basic differnet views on this concept.