D 2005

Value for customer and satisfaction

KLAPALOVÁ, Alena

Základní údaje

Originální název

Value for customer and satisfaction

Název česky

Hodnota pro zákazníka a spokojenost

Autoři

KLAPALOVÁ, Alena (203 Česká republika, garant)

Vydání

první. Toruň, Polsko, Conference Proceedings IX. Int. Conference of Doctoral Students, od s. 43-49, 7 s. 2005

Nakladatel

Nicholas Copernicus University in Toruň

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50600 5.6 Political science

Stát vydavatele

Polsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14560/05:00031178

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

83-231-1978-3

Klíčová slova anglicky

value for customer; satisfaction; empirical research; index of customer satisfaction
Změněno: 8. 6. 2009 15:50, doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Anotace

V originále

Paper presents results of the authors own empirical research aimed at the factors of satisfaciotn of the customers of the independent retail outlets in Brno city.

Česky

Příspěvek presentuje výsledky vlastního empirického průzkumu autorky zaměřeného na průzkum faktorů spokojenosti zákazníků nezávislých maloobchodních prodejen v městě Brně.