2005
Value for customer and satisfaction
KLAPALOVÁ, AlenaZákladní údaje
Originální název
Value for customer and satisfaction
Název česky
Hodnota pro zákazníka a spokojenost
Autoři
KLAPALOVÁ, Alena (203 Česká republika, garant)
Vydání
první. Toruň, Polsko, Conference Proceedings IX. Int. Conference of Doctoral Students, od s. 43-49, 7 s. 2005
Nakladatel
Nicholas Copernicus University in Toruň
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50600 5.6 Political science
Stát vydavatele
Polsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14560/05:00031178
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
83-231-1978-3
Klíčová slova anglicky
value for customer; satisfaction; empirical research; index of customer satisfaction
Změněno: 8. 6. 2009 15:50, doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
V originále
Paper presents results of the authors own empirical research aimed at the factors of satisfaciotn of the customers of the independent retail outlets in Brno city.
Česky
Příspěvek presentuje výsledky vlastního empirického průzkumu autorky zaměřeného na průzkum faktorů spokojenosti zákazníků nezávislých maloobchodních prodejen v městě Brně.