Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{590027, author = {Vlčková, Kateřina}, address = {Olomouc}, booktitle = {Pedagogický výzkum: Reflexe společenských potřeb a očekávání? Sborník příspěvků z XIII. konference ČAPV}, edition = {1}, keywords = {Foreign language learning strategies; upper secondary comprehensive school; foreign language learning; effective strategies.}, language = {cze}, location = {Olomouc}, isbn = {80-244-1079-6}, pages = {340-343}, publisher = {ČAPV, PdF UP}, title = {Jak se brněnští gymnazisté učí cizí jazyky? Jaké strategie učení používají? Které strategie jsou z hlediska vzdělávacích výsledků nejefektivnější?}, year = {2005} }
TY - JOUR ID - 590027 AU - Vlčková, Kateřina PY - 2005 TI - Jak se brněnští gymnazisté učí cizí jazyky? Jaké strategie učení používají? Které strategie jsou z hlediska vzdělávacích výsledků nejefektivnější? PB - ČAPV, PdF UP CY - Olomouc SN - 8024410796 KW - Foreign language learning strategies KW - upper secondary comprehensive school KW - foreign language learning KW - effective strategies. N2 - Výzkum gymnazistů v Brně zjišťoval, jak se studenti učí cizím jazykům, jaké strategie učení používají, jaké jazyky se učí, jak dlouho, co je motivuje a jak vidí efektivní učení. Zjišťováno bylo používání přímých strategií učení (paměťové, kognitivní, kompenzační) a nepřímých stra-tegií (metakognitivní, afektivní, sociální) a jejich efektivita. GA406/05/2107. ER -
VLČKOVÁ, Kateřina. Jak se brněnští gymnazisté učí cizí jazyky? Jaké strategie učení používají? Které strategie jsou z hlediska vzdělávacích výsledků nejefektivnější? In \textit{Pedagogický výzkum: Reflexe společenských potřeb a očekávání? Sborník příspěvků z XIII. konference ČAPV}. 1. vyd. Olomouc: ČAPV, PdF UP, 2005, s.~340-343, 3 s. ISBN~80-244-1079-6.
|