VLČKOVÁ, Kateřina. Jak se brněnští gymnazisté učí cizí jazyky? Jaké strategie učení používají? Které strategie jsou z hlediska vzdělávacích výsledků nejefektivnější? In Pedagogický výzkum: Reflexe společenských potřeb a očekávání? Sborník příspěvků z XIII. konference ČAPV. 1. vyd. Olomouc: ČAPV, PdF UP, 2005, s. 340-343, 3 s. ISBN 80-244-1079-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Jak se brněnští gymnazisté učí cizí jazyky? Jaké strategie učení používají? Které strategie jsou z hlediska vzdělávacích výsledků nejefektivnější?
Název anglicky Foreing language laerning strategies and their effectiveness
Autoři VLČKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Olomouc, Pedagogický výzkum: Reflexe společenských potřeb a očekávání? Sborník příspěvků z XIII. konference ČAPV, od s. 340-343, 3 s. 2005.
Nakladatel ČAPV, PdF UP
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/05:00012776
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-244-1079-6
Klíčová slova anglicky Foreign language learning strategies; upper secondary comprehensive school; foreign language learning; effective strategies.
Štítky effective strategies., foreign language learning, foreign language learning strategies, upper secondary comprehensive school
Změnil Změnila: doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D., učo 23594. Změněno: 20. 2. 2006 15:00.
Anotace
Výzkum gymnazistů v Brně zjišťoval, jak se studenti učí cizím jazykům, jaké strategie učení používají, jaké jazyky se učí, jak dlouho, co je motivuje a jak vidí efektivní učení. Zjišťováno bylo používání přímých strategií učení (paměťové, kognitivní, kompenzační) a nepřímých stra-tegií (metakognitivní, afektivní, sociální) a jejich efektivita. GA406/05/2107.
Anotace anglicky
Foreign language learning strategies, upper secondary comprehensive school, foreign lan-guage learning, effective strategies.
Návaznosti
GA406/05/2107, projekt VaVNázev: Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka
Investor: Grantová agentura ČR, Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka
VytisknoutZobrazeno: 25. 7. 2024 21:48