2005
ICT a prostředí podporující učení a vyučování v současné české škole
ZOUNEK, JiříZákladní údaje
Originální název
ICT a prostředí podporující učení a vyučování v současné české škole
Název česky
ICT a prostředí podporující učení a vyučování v současné české škole
Název anglicky
ICT and learning/teaching-friendly environment in Czech primary schools
Autoři
ZOUNEK, Jiří (203 Česká republika, garant)
Vydání
Olomouc, Pedagogický výzkum: reflexe společenských potřeb a očekávání? od s. 362-365, 4 s. 2005
Nakladatel
Katedra pedagogiky s celoškolskou působností PF Univerzity Palackého, ČAPV
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14210/05:00012809
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
ISBN
80-244-1079-6
Klíčová slova anglicky
ICT; school; learning; teaching; teacher; school culture
Změněno: 1. 2. 2006 13:22, doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D.
V originále
Příspěvek je jedním z výstupů výzkumného projektu s názvem Informační a komunikační technologie a kultura školy. Autor se věnuje klíčové oblasti chodu školy prostředí podporující učení a vyučování ve dvou rovinách. V obecné rovině ukazuje, jaké prvky prostředí podporujícího učení a vyučování ovlivňují ICT nejvýznamněji, poté analyzuje výpovědi ředitelů vztažené k situaci na jejich školách.
Anglicky
The contribution is another output of a three-year research project called Information and Communication Technologies and School Culture (Czech Science Foundation, grant #406/03/P119). The author presents some results of this empirical research stage, addressing the key domain of school functioning the learning- and teaching-friendly environment in detail at two levels. He first shows at a general level which elements of learning-friendly environment are most influenced by ICT. In another part of the paper, the author analyzes the responses of the headmasters relating to the situation at their respective school.
Návaznosti
GP406/03/P119, projekt VaV |
|