2005
E-learning z druhé strany: pohled studentů
ZOUNEK, JiříZákladní údaje
Originální název
E-learning z druhé strany: pohled studentů
Název česky
E-learning z druhé strany: pohled studentů
Název anglicky
E-learning from the other side: students` point of view
Autoři
ZOUNEK, Jiří (203 Česká republika, garant)
Vydání
Brno, SCO 2005, od s. 223-228, 6 s. 2005
Nakladatel
Masarykova univerzita v Brně
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14210/05:00019915
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
ISBN
80-210-3699-0
Klíčová slova anglicky
ICT; e-learning; university; student; research
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 20. 6. 2007 07:45, doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D.
V originále
E-learning se v poslední době stává součástí výuky na školách mnoha typů. V poměrně velké míře implementují elektronické podpory studia do svých programů také vysoké školy a univerzity. Velká pozornost je přitom věnována zejména technologickým otázkám (např. výběru adekvátního LMS systému, vybavení instituce infrastrukturou aj.), dále pak přípravě obsahu kurzů nebo výukových materiálů, případně přípravě vyučujících na používání elektronické podpory ve výuce. Relativně málo poznatků máme o tom, jak vnímají studující výuku podporovanou elektronickými médii. Přitom je zřejmé, že hodnocení uživatelů se může stát významným prostředkem rozvoje e-learningu. Ve svém příspěvku budu prezentovat výsledky výzkumné sondy, jejímž cílem bylo zmapovat a analyzovat názory studentů na začlenění systému Moodle do prezenční výuky (jednoho kurzu) realizovaného na Ústav pedagogických věd Filozofické fakulty Masarykovy univerzity v Brně.
Anglicky
The text presents a research project focused on identifying the attitudes of students towards e-learning.
Návaznosti
GP406/03/P119, projekt VaV |
|