D 2005

E-learning z druhé strany: pohled studentů

ZOUNEK, Jiří

Základní údaje

Originální název

E-learning z druhé strany: pohled studentů

Název česky

E-learning z druhé strany: pohled studentů

Název anglicky

E-learning from the other side: students` point of view

Autoři

ZOUNEK, Jiří (203 Česká republika, garant)

Vydání

Brno, SCO 2005, od s. 223-228, 6 s. 2005

Nakladatel

Masarykova univerzita v Brně

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14210/05:00019915

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

ISBN

80-210-3699-0

Klíčová slova anglicky

ICT; e-learning; university; student; research

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 20. 6. 2007 07:45, doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D.

Anotace

V originále

E-learning se v poslední době stává součástí výuky na školách mnoha typů. V poměrně velké míře implementují elektronické podpory studia do svých programů také vysoké školy a univerzity. Velká pozornost je přitom věnována zejména technologickým otázkám (např. výběru adekvátního LMS systému, vybavení instituce infrastrukturou aj.), dále pak přípravě obsahu kurzů nebo výukových materiálů, případně přípravě vyučujících na používání elektronické podpory ve výuce. Relativně málo poznatků máme o tom, jak vnímají studující výuku podporovanou elektronickými médii. Přitom je zřejmé, že hodnocení uživatelů se může stát významným prostředkem rozvoje e-learningu. Ve svém příspěvku budu prezentovat výsledky výzkumné sondy, jejímž cílem bylo zmapovat a analyzovat názory studentů na začlenění systému Moodle do prezenční výuky (jednoho kurzu) realizovaného na Ústav pedagogických věd Filozofické fakulty Masarykovy univerzity v Brně.

Anglicky

The text presents a research project focused on identifying the attitudes of students towards e-learning.

Návaznosti

GP406/03/P119, projekt VaV
Název: Informační a komunikační technologie a kultura školy. K roli informačních a komunikačních technologií v rozvoji kultury české školy
Investor: Grantová agentura ČR, Informační a komunikační technologie a kultura školy. K roli informačních a komunikačních technologií v rozvoji kultury české školy