2005
Environmentální přístup ke vzdělávání na základní škole
HORKÁ, HanaZákladní údaje
Originální název
Environmentální přístup ke vzdělávání na základní škole
Název anglicky
Environmental approach to eduaction in school
Autoři
HORKÁ, Hana (203 Česká republika, garant)
Vydání
Brno, Orientace české základní školy, od s. 83-94, 12 s. 2005
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/05:00012818
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
80-210-3870-5
Klíčová slova anglicky
environmental education (EV); interdisciplinarity; integration learning; sustanaible development; didaktic aspects EV
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 18. 6. 2009 13:19, doc. PaedDr. Hana Horká, CSc.
V originále
Stať analyzuje aspekty, které jsou významné pro charakteristiku environmentálního přístupu ke vzdělávání. Vztahovým rámcem se stávají cíle a obsah ekologické/environmentální výchovy, včetně tématických okruhů a cílových kompetencí, souvisejících s interpretací udržitelného rozvoje. Autorka poukazuje na některé didaktické aspekty uvedeného přístupu ke vzdělávání.
Anglicky
The paper analyses aspects that are important for the characteristics of the environmental approach to education.The framework is build of aims and content of environmental education,as well as of areas and competences in connection to the interpretation of sustainable development. The author discusses a selection of didactic aspects if the discussed approach to education.
Návaznosti
GA406/05/0246, projekt VaV |
| ||
MSM0021622421, záměr |
|