D 2005

Reflexe v pedagogické praxi v rámci pregraduální přípravy učitelů anglického jazyka

HANUŠOVÁ, Světlana

Základní údaje

Originální název

Reflexe v pedagogické praxi v rámci pregraduální přípravy učitelů anglického jazyka

Název anglicky

Reflection in teaching practice within pre-service English language teacher education

Autoři

HANUŠOVÁ, Světlana (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Brno, Pedagogická praxe a profesní rozvoj studentů, od s. 96 - 100, 5 s. 2005

Nakladatel

MSD

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/05:00012835

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

80-210-3884-5

Klíčová slova anglicky

teacher education;teaching practice; reflection; e-learning; discussion forums
Změněno: 13. 9. 2014 06:51, doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek se zabývá rolí reflektivní složky v pedagogické praxi. Hodnotí přínos diskuzí v rámci e-learningového prostředí moodlinka.

Anglicky

This paper discusses the role of the teaching practice in pre-service education of English teachers. The ways to develop and deepen the component of reflection in teaching practice are considered. The experience with e-learning support of teaching practice, namely asynchronous discussions within Moodle e-learning system, is brought into focus.

Návaznosti

GA406/03/1349, projekt VaV
Název: Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
Investor: Grantová agentura ČR, Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole