2005
Reflexe v pedagogické praxi v rámci pregraduální přípravy učitelů anglického jazyka
HANUŠOVÁ, SvětlanaZákladní údaje
Originální název
Reflexe v pedagogické praxi v rámci pregraduální přípravy učitelů anglického jazyka
Název anglicky
Reflection in teaching practice within pre-service English language teacher education
Autoři
HANUŠOVÁ, Světlana (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, Pedagogická praxe a profesní rozvoj studentů, od s. 96 - 100, 5 s. 2005
Nakladatel
MSD
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/05:00012835
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
80-210-3884-5
Klíčová slova anglicky
teacher education;teaching practice; reflection; e-learning; discussion forums
Změněno: 13. 9. 2014 06:51, doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
V originále
Příspěvek se zabývá rolí reflektivní složky v pedagogické praxi. Hodnotí přínos diskuzí v rámci e-learningového prostředí moodlinka.
Anglicky
This paper discusses the role of the teaching practice in pre-service education of English teachers. The ways to develop and deepen the component of reflection in teaching practice are considered. The experience with e-learning support of teaching practice, namely asynchronous discussions within Moodle e-learning system, is brought into focus.
Návaznosti
GA406/03/1349, projekt VaV |
|