Reflexe v pedagogické praxi v rámci pregraduální přípravy učitelů anglického jazyka
HANUŠOVÁ, Světlana. Reflexe v pedagogické praxi v rámci pregraduální přípravy učitelů anglického jazyka. In Pedagogická praxe a profesní rozvoj studentů. 1. vyd. Brno: MSD, 2005, s. 96 - 100. ISBN 80-210-3884-5. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Reflexe v pedagogické praxi v rámci pregraduální přípravy učitelů anglického jazyka |
Název anglicky | Reflection in teaching practice within pre-service English language teacher education |
Autoři | HANUŠOVÁ, Světlana (203 Česká republika, garant, domácí). |
Vydání | 1. vyd. Brno, Pedagogická praxe a profesní rozvoj studentů, od s. 96 - 100, 5 s. 2005. |
Nakladatel | MSD |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Stať ve sborníku |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Forma vydání | tištěná verze "print" |
Kód RIV | RIV/00216224:14410/05:00012835 |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
ISBN | 80-210-3884-5 |
Klíčová slova anglicky | teacher education;teaching practice; reflection; e-learning; discussion forums |
Štítky | discussion forums, e-learning, reflection, teacher education, teaching practice |
Změnil | Změnila: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D., učo 33747. Změněno: 13. 9. 2014 06:51. |
Anotace |
---|
Příspěvek se zabývá rolí reflektivní složky v pedagogické praxi. Hodnotí přínos diskuzí v rámci e-learningového prostředí moodlinka. |
Anotace anglicky |
---|
This paper discusses the role of the teaching practice in pre-service education of English teachers. The ways to develop and deepen the component of reflection in teaching practice are considered. The experience with e-learning support of teaching practice, namely asynchronous discussions within Moodle e-learning system, is brought into focus. |
Návaznosti | |
---|---|
GA406/03/1349, projekt VaV | Název: Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole |
Investor: Grantová agentura ČR, Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole |
VytisknoutZobrazeno: 14. 10. 2024 19:56