D 2005

Sociální a afektivní strategie učení a výuka němčiny u žáků se specifickými poruchami učení

JANÍKOVÁ, Věra

Základní údaje

Originální název

Sociální a afektivní strategie učení a výuka němčiny u žáků se specifickými poruchami učení

Název česky

Sociální a afektivní strategie učení a výuka němčiny u žáků se specifickými poruchami učení

Název anglicky

Social and affective learning strategies and teaching of German to children with specific learning difficulties

Autoři

JANÍKOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant)

Vydání

1. vyd. Brno, Bartoňová, M. (ed.) Edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, od s. 115-124, 10 s. 2005

Nakladatel

MSD

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/05:00012864

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

80-86633-38-1

Klíčová slova anglicky

learning strategies; teaching foreign languages; children with specific learning difficulties
Změněno: 20. 3. 2006 15:05, prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D.

Anotace

V originále

Studie se zabývá otázkou sociálních a afektivních strategií ve výuce cizích jazyků u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Nabízí teoretická východiska i konkrétní výukové aktivity.

Anglicky

This article is aimed at social and affective strategies in teaching foreign languages to children with specific learning difficulties and presents some teaching activities for the teaching of German as a foreign language.

Návaznosti

GA406/05/2107, projekt VaV
Název: Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka
Investor: Grantová agentura ČR, Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka