2005
Sociální a afektivní strategie učení a výuka němčiny u žáků se specifickými poruchami učení
JANÍKOVÁ, VěraZákladní údaje
Originální název
Sociální a afektivní strategie učení a výuka němčiny u žáků se specifickými poruchami učení
Název česky
Sociální a afektivní strategie učení a výuka němčiny u žáků se specifickými poruchami učení
Název anglicky
Social and affective learning strategies and teaching of German to children with specific learning difficulties
Autoři
JANÍKOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant)
Vydání
1. vyd. Brno, Bartoňová, M. (ed.) Edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, od s. 115-124, 10 s. 2005
Nakladatel
MSD
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/05:00012864
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
80-86633-38-1
Klíčová slova anglicky
learning strategies; teaching foreign languages; children with specific learning difficulties
Změněno: 20. 3. 2006 15:05, prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D.
V originále
Studie se zabývá otázkou sociálních a afektivních strategií ve výuce cizích jazyků u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Nabízí teoretická východiska i konkrétní výukové aktivity.
Anglicky
This article is aimed at social and affective strategies in teaching foreign languages to children with specific learning difficulties and presents some teaching activities for the teaching of German as a foreign language.
Návaznosti
GA406/05/2107, projekt VaV |
|