PECINA, Pavel. Efektivita problémové výuky a její zařazení v přípravě budoucích učitelů. In Pedagogická praxe a profesní rozvoj studentů. Brno: Masarykova universita, katedra pedagogikyPdF MU, 2005, s. 176-180, 239 s. ISBN 80-210-3884-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Efektivita problémové výuky a její zařazení v přípravě budoucích učitelů
Název anglicky Effectiveness of teaching problem and its inclusion in the training of future teachers
Autoři PECINA, Pavel (203 Česká republika, garant).
Vydání Brno, Pedagogická praxe a profesní rozvoj studentů, od s. 176-180, 239 s. 2005.
Nakladatel Masarykova universita, katedra pedagogikyPdF MU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/05:00031265
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-210-3884-5
Klíčová slova česky efektivita výuky problémová výuka příprava budoucích učitelů
Klíčová slova anglicky effectiveness of teaching problem for future teacher training courses
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Mgr. Pavel Pecina, Ph.D., učo 20597. Změněno: 30. 9. 2009 22:20.
Anotace
Příspěvek pojednává o přípravě budoucích učitelů na problémové vyučování. v úvodu je zmíněn význam a podstata pojmu. Další část popisije přípravu studentů na problémové vyučování. Na závěr je zmíněn význam tohoto postupu při práci s nadanými dětmi.
Anotace anglicky
The article deals with problem teaching and its role in educational process. The most known research works are described, which support the effectiveness of problem traching. The paper is also focused on education of students of pedagogy. It suggests a model of their studies. Using problem methods in education of intellectually gifted children is also discussed.
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 23:28