2005
Vliv problémových metod výuky na rozvoj technické tvořivosti žáků
PECINA, PAVEL a JOSEF PECINAZákladní údaje
Originální název
Vliv problémových metod výuky na rozvoj technické tvořivosti žáků
Název česky
Vliv problémových metod výuky na rozvoj technické tvořivosti žáků
Název anglicky
The influence of the Problem Methods of Education on the Development of Technical Creativityof the Students
Autoři
PECINA, PAVEL (203 Česká republika, garant) a JOSEF PECINA (203 Česká republika)
Vydání
Brno. Brno, XXIII. vědecké kolokvium o řízení osvojovacího procesu, od s. 45-45, 1 s. 2005
Nakladatel
Univerzita obrany
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/05:00031286
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
80-85960-92-3
Klíčová slova česky
výukový problém problémová metoda experiment
Klíčová slova anglicky
educational problem problem method experiment
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 30. 9. 2009 11:50, doc. Mgr. Pavel Pecina, Ph.D.
V originále
Článek pojednává o problémové výuce fyziky a o experimentu, který byl proveden na I. Německém zemském gymnáziu v druhém pololetí školního roku 2003-2004 ve fyzice. V něm jsme ověřovali vliv problémové výuky na rozvoj tvořivosti žáků II.ročníku víceletého gymnázia. Úvodní část je věnována stručné charakteristice problémové výuky, druhá-rozsáhlejší část je zaměřena na stručný popis a prezentaci provedeného výzkumu.
Anglicky
The article deals with a problem teaching process of physics and with an experiment that was made in physics at the German regional grammar school(Německé zemské gymnázium) in the second half of 2003/2004 school year. We verified the influence of a problem teaching process onto a development of creativity of students of the third class of a grammar school. The introductory part contents a brief characteristic of problem teaching process, the secondlonger-patr is aimed to a brief description and presentation of the explorationperformed.