SPÁČILOVÁ, Jana. Vztah hudby a slova v chrámové hudbě vídeňského baroka na příkladu kompozice Creda Antonia Caldary. In Slovo a hudba ako štrukturálno-architektonický celok hudobného myslenia 17.-18. storočia. Zborník príspevkov z muzikologickej konferencie, Prešov (SK), 23.-25.11.2005. Prešov: Súzvuk, 2006, s. 57-73. ISBN 80-89188-14-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Vztah hudby a slova v chrámové hudbě vídeňského baroka na příkladu kompozice Creda Antonia Caldary
Název česky Vztah hudby a slova v chrámové hudbě vídeňského baroka na příkladu kompozice Creda Antonia Caldary
Název anglicky The Relationship between Music and Word in Church Music of Viennese Baroque in Example of Credo-Composition Antonio Caldaras
Autoři SPÁČILOVÁ, Jana (203 Česká republika, garant).
Vydání Prešov, Slovo a hudba ako štrukturálno-architektonický celok hudobného myslenia 17.-18. storočia. Zborník príspevkov z muzikologickej konferencie, Prešov (SK), 23.-25.11.2005. od s. 57-73, 17 s. 2006.
Nakladatel Súzvuk
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor Umění, architektura, kulturní dědictví
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/06:00016598
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 80-89188-14-1
Klíčová slova anglicky Vienna; music; word; baroque; Antonio Caldara; Mass composition; Credo
Štítky Antonio Caldara, baroque, Credo, mass composition, music, Vienna, Word
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. Mgr. Jana Spáčilová, Ph.D., učo 82417. Změněno: 21. 6. 2007 16:26.
Anotace
Analýza vybraných částí mešních kompozic Antonia Caldary, zkoumání vztahu hudby a slova.
Anotace anglicky
The Relationship between Music and Word in Church Music of Viennese Baroque in Example of Credo-Composition Antonio Caldaras. Analysis of the selected Mass settings.
VytisknoutZobrazeno: 6. 5. 2024 16:04