JOHANISOVÁ, Naděžda. Hypermarkety, externality a my. A2 Kulturní týdeník. 2005, roč. 1, č. 11, s. 21. ISSN 1801-4542.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Hypermarkety, externality a my
Autoři JOHANISOVÁ, Naděžda.
Vydání A2 Kulturní týdeník, 2005, 1801-4542.
Další údaje
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Fakulta sociálních studií
Klíčová slova anglicky supermarket chains - economic nad environmental impacts - externalities - race to the bottom
Změnil Změnila: RNDr. Naděžda Vlašín Johanisová, Ph.D., učo 38023. Změněno: 18. 1. 2006 03:13.
Anotace
Analýza prostředí řetězců s důrazem na ekonomický kontext.
Anotace anglicky
A look at supermarket chains and their impact on society and nature, with emphasis on the economic context.
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 02:18