D 2004

Potřebuje didaktika v pregraduální přípravě učitelů propedeutické disciplíny? (Příspěvek k integraci pedagogické přípravy učitelů primární školy).

FILOVÁ, Hana

Základní údaje

Originální název

Potřebuje didaktika v pregraduální přípravě učitelů propedeutické disciplíny? (Příspěvek k integraci pedagogické přípravy učitelů primární školy).

Název česky

Potřebuje didaktika v pregraduální přípravě učitelů propedeutické disciplíny? (Příspěvek k integraci pedagogické přípravy učitelů primární školy).

Název anglicky

Needs didactics in the graduate preparation of the teachers the propedeutic disciplines? (Contribution to integration pedagogic disposition teacher prime schools).

Autoři

FILOVÁ, Hana

Vydání

1. vyd. Brno, JANÍK, T; MUŽÍK, V.; ŠIMONÍK, O. (ed.) Oborové didaktiky v pregraduálním učitelském studiu, s. 72-76, 2004

Nakladatel

PedF MU

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

80-210-3474-2

Klíčová slova anglicky

theorie and practice in the teacherś study; didactics; propedeutic disciplines; child's teaching; knowledge; evolutionary epistemologie
Změněno: 18. 1. 2006 15:48, PhDr. Hana Filová, Ph.D.

Anotace

V originále

Článek se zabývá problematikou struktury didaktického vzdělání učitelů, zdůrazňuje význam propedeutických disciplín typu vývojové epistemologie a psychologie pro studium obecné didaktiky.

Anglicky

Article deals with problems of the textures doctrinal education teacher, stress meaning of the propedeutic disciplines as a gentic epistemologie and psychology for study common didactics.