2004
Potřebuje didaktika v pregraduální přípravě učitelů propedeutické disciplíny? (Příspěvek k integraci pedagogické přípravy učitelů primární školy).
FILOVÁ, HanaZákladní údaje
Originální název
Potřebuje didaktika v pregraduální přípravě učitelů propedeutické disciplíny? (Příspěvek k integraci pedagogické přípravy učitelů primární školy).
Název česky
Potřebuje didaktika v pregraduální přípravě učitelů propedeutické disciplíny? (Příspěvek k integraci pedagogické přípravy učitelů primární školy).
Název anglicky
Needs didactics in the graduate preparation of the teachers the propedeutic disciplines? (Contribution to integration pedagogic disposition teacher prime schools).
Autoři
FILOVÁ, Hana
Vydání
1. vyd. Brno, JANÍK, T; MUŽÍK, V.; ŠIMONÍK, O. (ed.) Oborové didaktiky v pregraduálním učitelském studiu, s. 72-76, 2004
Nakladatel
PedF MU
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
80-210-3474-2
Klíčová slova anglicky
theorie and practice in the teacherś study; didactics; propedeutic disciplines; child's teaching; knowledge; evolutionary epistemologie
Změněno: 18. 1. 2006 15:48, PhDr. Hana Filová, Ph.D.
V originále
Článek se zabývá problematikou struktury didaktického vzdělání učitelů, zdůrazňuje význam propedeutických disciplín typu vývojové epistemologie a psychologie pro studium obecné didaktiky.
Anglicky
Article deals with problems of the textures doctrinal education teacher, stress meaning of the propedeutic disciplines as a gentic epistemologie and psychology for study common didactics.