HAVLÍČKOVÁ, Helena. Specifika přístupu studentů angličtiny PdF k profesi učitele. In Pedagogická praxe a profesní rozvoj studentů. 1.vyd. Brno: MSD, 2005, s. 109-113. ISBN 80-210-3884-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Specifika přístupu studentů angličtiny PdF k profesi učitele
Název česky Specifika přístupu studentů angličtiny PdF k profesi učitele
Název anglicky Specific attitudes of English language students from the Pedagogical Faculty to the profession of a teacher
Autoři HAVLÍČKOVÁ, Helena (203 Česká republika, garant).
Vydání 1.vyd. Brno, Pedagogická praxe a profesní rozvoj studentů, od s. 109-113, 5 s. 2005.
Nakladatel MSD
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/05:00013089
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-210-3884-5
Klíčová slova anglicky English teacher; teaching practice; private schools; state schools; part time job; didactics
Štítky didactics, English teacher, part time job, private schools, state schools, teaching practice
Změnil Změnila: PhDr. Helena Havlíčková, učo 2428. Změněno: 1. 6. 2008 21:56.
Anotace
Specific attitudes of English language students to the profession of a teacher talks about a reflection on information gained from both questionnaires and informal conversations with trainers. The article tries to discover the reasons why English sections in Czech schools are constantly understaffed.
Anotace anglicky
Specific attitudes of English language students to the profession of a teacher talks about a reflection on information gained from both questionnaires and informal conversations with trainers. The article tries to discover the reasons why English sections in Czech schools are constantly understaffed.
Návaznosti
GA406/03/1349, projekt VaVNázev: Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
Investor: Grantová agentura ČR, Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
VytisknoutZobrazeno: 3. 5. 2024 08:25