D 2005

Specifika přístupu studentů angličtiny PdF k profesi učitele

HAVLÍČKOVÁ, Helena

Základní údaje

Originální název

Specifika přístupu studentů angličtiny PdF k profesi učitele

Název česky

Specifika přístupu studentů angličtiny PdF k profesi učitele

Název anglicky

Specific attitudes of English language students from the Pedagogical Faculty to the profession of a teacher

Autoři

HAVLÍČKOVÁ, Helena (203 Česká republika, garant)

Vydání

1.vyd. Brno, Pedagogická praxe a profesní rozvoj studentů, od s. 109-113, 5 s. 2005

Nakladatel

MSD

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/05:00013089

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

80-210-3884-5

Klíčová slova anglicky

English teacher; teaching practice; private schools; state schools; part time job; didactics
Změněno: 1. 6. 2008 21:56, PhDr. Helena Havlíčková

Anotace

V originále

Specific attitudes of English language students to the profession of a teacher talks about a reflection on information gained from both questionnaires and informal conversations with trainers. The article tries to discover the reasons why English sections in Czech schools are constantly understaffed.

Anglicky

Specific attitudes of English language students to the profession of a teacher talks about a reflection on information gained from both questionnaires and informal conversations with trainers. The article tries to discover the reasons why English sections in Czech schools are constantly understaffed.

Návaznosti

GA406/03/1349, projekt VaV
Název: Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
Investor: Grantová agentura ČR, Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole