Lengua y sociedad de consumo. La influencia de los valores socio-culturales en el léxico de los ...
STEHLÍK, Petr. Lengua y sociedad de consumo. La influencia de los valores socio-culturales en el léxico de los anuncios publicitarios. Études Romanes de Brno. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2005, L 26, č. 1, s. 107-116. ISSN 0231-7532. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Lengua y sociedad de consumo. La influencia de los valores socio-culturales en el léxico de los anuncios publicitarios |
Název česky | Jazyk a konzumní společnost. Vliv sociálně-kulturních hodnot na slovník reklamních textů |
Název anglicky | The Language and the Consumer Society. The Influence of the Social-Cultural Values on the Vocabulary of the Advertising Texts |
Autoři | STEHLÍK, Petr (203 Česká republika, garant). |
Vydání | Études Romanes de Brno, Brno, Masarykova univerzita v Brně, 2005, 0231-7532. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | španělština |
Typ výsledku | Článek v odborném periodiku |
Obor | 60200 6.2 Languages and Literature |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14210/05:00031389 |
Organizační jednotka | Filozofická fakulta |
Klíčová slova česky | Reklamní jazyk; sociálně-kulturní hodnoty; slovní zásoba |
Klíčová slova anglicky | Advertising Language; Social; Cultural; Values; Vocabulary |
Štítky | Advertising, Cultural, Language, social, values, vocabulary |
Příznaky | Mezinárodní význam, Recenzováno |
Změnil | Změnil: doc. Mgr. Petr Stehlík, Ph.D., učo 17983. Změněno: 11. 4. 2010 09:40. |
Anotace |
---|
El presente artículo representa un intento de elaborar una clasificación detallada de los valores socio-culturales utilizados para connotar positivamente los productos ofrecidos mediante la publicidad. Como punto de salida nos sirvió la clasificación de A.Ferraz Martínez, que fue complementada por algunos nuevos conceptos e ilustrada con ejemplos concretos de anuncios impresos espańoles. |
Anotace česky |
---|
Článek je pokusem o podrobnější klasifikaci sociálně-kulturních hodnot, jež slouží k pozitivní konotaci produktů nabízených prostřednictvím reklamy. Východiskem je klasifikace A.Ferraz Martíneze, která je doplněna o některé nové kategorie a ilustrována konkrétními příklady ze španělských tištěných reklam. |
Anotace anglicky |
---|
This paper focuses on a possible detailed classification of the social-cultural values which serve as positive connotation of the advertised products. The starting point is the A.Ferraz Martínez's classification, complemented with some new categories and illustrated with examples from Spanish printed advertisement. |
Návaznosti | |
---|---|
MSM0021622407, záměr | Název: Politické strany a reprezentace zájmů v soudobých evropských demokraciích |
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Politické strany a reprezentace zájmů v soudobých evropských demokraciích |
VytisknoutZobrazeno: 5. 10. 2024 17:36