C 2005

Učební strategie jako jedna z cest k autonomnímu učení se cizím jazykům

JANÍKOVÁ, Věra

Základní údaje

Originální název

Učební strategie jako jedna z cest k autonomnímu učení se cizím jazykům

Název česky

Učební strategie jako jedna z cest k autonomnímu učení se cizím jazykům

Název anglicky

Learning strategies as a Way to Autonomy in Foreign Language Learning

Autoři

JANÍKOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant)

Vydání

1. vyd. Brno, Autonimie v procesu učení a vyučování cizích jazyků, od s. 41-52, 12 s. x1, 2005

Nakladatel

PdF MU

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/05:00013112

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

80-210-3919-1

Klíčová slova anglicky

learning strategies; foreign language learning and teaching; self-regulated learning
Změněno: 2. 6. 2009 08:28, prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D.

Anotace

V originále

Text podává taxonomii učebních strategií při učení a vyučování cizích jazyků.

Anglicky

The article gives a taxonomy of learning strategies in foreign language teaching and learning.

Návaznosti

GA406/05/2107, projekt VaV
Název: Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka
Investor: Grantová agentura ČR, Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka