D 2005

Náměty pro pedagogickou praxi studentů učitelství zaměřené na spolupráci učitele s rodiči žáků.

STŘELEC, Stanislav

Základní údaje

Originální název

Náměty pro pedagogickou praxi studentů učitelství zaměřené na spolupráci učitele s rodiči žáků.

Název anglicky

Subjects of educational practice of students aimed at cooperation between teachers and parents

Autoři

STŘELEC, Stanislav (203 Česká republika, garant)

Vydání

Brno, Pedagogická praxe a profesní rozvoj studentů. Janík,T.-Havel,J.(ed.), od s. 197-204, 8 s. 2005

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/05:00013115

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

80-210-3884-5

Klíčová slova anglicky

aplications of selected methodological approaches;teaching practice;the profesinal level;communicating with the pupils parents
Změněno: 24. 1. 2007 11:18, doc. PhDr. Stanislav Střelec, CSc.

Anotace

V originále

Studie se zabývá aplikací a výsledky vybraných metodických postupů při pedagogické praxi studentů učitelství. Cílem těchto pedagogických intervencí bylo přispět ke zvýšení profesionální úrovně budoucích učitelů při jejich jednání s rodiči žáků o optimalizaci podmínek pro zdravý vývoj jejich dětí.

Anglicky

The study focuses on the applications and results of selected methodological approaches which are commonly used during the pedagogical experience. The goal of these pedagogical interventions lies in upgrading the professional level of would-be teachers and their negotiation skills with the pupils parents with the pupils' parents with a respect to optimalisation of the conditions that are necessary healthy development of their children.

Návaznosti

GA406/03/1349, projekt VaV
Název: Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
Investor: Grantová agentura ČR, Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
MSM0021622421, záměr
Název: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století