2004
Elektronické dotazování jako účinná technika v současném pedagogickém výzkumu?
POL, Milan, Lenka HLOUŠKOVÁ, Petr NOVOTNÝ a Jiří ZOUNEKZákladní údaje
Originální název
Elektronické dotazování jako účinná technika v současném pedagogickém výzkumu?
Název anglicky
The electronical questioning in educational research
Autoři
POL, Milan (203 Česká republika, garant), Lenka HLOUŠKOVÁ (203 Česká republika), Petr NOVOTNÝ (203 Česká republika) a Jiří ZOUNEK (203 Česká republika)
Vydání
Pedagogika, Praha, PdF UK, 2004, 0031-3815
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14210/04:00019954
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova anglicky
education; research; questionaire; e-mail
Štítky
Změněno: 18. 6. 2008 23:08, doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D.
V originále
V našem příspěvku se věnujeme elektronickému, především emailovému dotazování v pedagogickém výzkumu v dnešním českém prostředí. Elektronické dotazování chápeme jako techniku sběru dat využívající pro komunikaci mezi výzkumníkem a respondentem webové stránky nebo email. Dotazování prostřednictvím elektronických médií je tématem poměrně novým, které se dosud v odborné literatuře netěší přílišné pozornosti ani v textech zaměřených na metodologické otázky pedagogického výzkumu
Anglicky
This contribution is based on the writers own research of the culture of Czech schools, currently carried out using a set of quantitative and qualitative methods.
Návaznosti
GA406/01/1078, projekt VaV |
|