NAJVAR, Petr. Jazyková propedeutika jako alternativa rané výuky jazyka. In Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů. Olomouc: Pedagogická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci, 2004, s. 87-89. ISBN 80-7220-201-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Jazyková propedeutika jako alternativa rané výuky jazyka
Název česky Jazyková propedeutika jako alternativa rané výuky jazyka
Název anglicky Language propedeutics as an alternative to early foreign language instruction
Autoři NAJVAR, Petr (203 Česká republika, garant).
Vydání Olomouc, Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů, od s. 87-89, 3 s. 2004.
Nakladatel Pedagogická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/04:00031419
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-7220-201-4
Klíčová slova anglicky teaching English; early language teaching; language awareness; language education
Štítky early language teaching, language awareness, language education, teaching English
Změnil Změnil: doc. Mgr. Petr Najvar, Ph.D., učo 12232. Změněno: 18. 6. 2009 12:33.
Anotace
Raná výuka jazyků se dnes (mimo jiné v kontextu vstupu ČR do EU) stává diskutovaným tématem zejména ve světle výzkumů, které její efektivitu nepotvrzují, a názorů, které napadají samotnou její teoretickou základnu. Alternativu rané výuce jazyků nabízí projekt jazykové propedeutiky, koordinovaný z PdF UK v návaznosti na evropské projeky Ja-Ling.
Anotace anglicky
Teaching English to young children becomes one of the key topics of language teaching methodology. Some scientists claim that early language teaching is effective while other research teams strongly disagree. This dissertation project aims at contributing to the discussion.
VytisknoutZobrazeno: 10. 6. 2024 12:19