2004
Jazyková propedeutika jako alternativa rané výuky jazyka
NAJVAR, PetrZákladní údaje
Originální název
Jazyková propedeutika jako alternativa rané výuky jazyka
Název česky
Jazyková propedeutika jako alternativa rané výuky jazyka
Název anglicky
Language propedeutics as an alternative to early foreign language instruction
Autoři
NAJVAR, Petr (203 Česká republika, garant)
Vydání
Olomouc, Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů, od s. 87-89, 3 s. 2004
Nakladatel
Pedagogická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/04:00031419
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
80-7220-201-4
Klíčová slova anglicky
teaching English; early language teaching; language awareness; language education
Změněno: 18. 6. 2009 12:33, doc. Mgr. Petr Najvar, Ph.D.
V originále
Raná výuka jazyků se dnes (mimo jiné v kontextu vstupu ČR do EU) stává diskutovaným tématem zejména ve světle výzkumů, které její efektivitu nepotvrzují, a názorů, které napadají samotnou její teoretickou základnu. Alternativu rané výuce jazyků nabízí projekt jazykové propedeutiky, koordinovaný z PdF UK v návaznosti na evropské projeky Ja-Ling.
Anglicky
Teaching English to young children becomes one of the key topics of language teaching methodology. Some scientists claim that early language teaching is effective while other research teams strongly disagree. This dissertation project aims at contributing to the discussion.