D 2004

Jazyková propedeutika jako alternativa rané výuky jazyka

NAJVAR, Petr

Základní údaje

Originální název

Jazyková propedeutika jako alternativa rané výuky jazyka

Název česky

Jazyková propedeutika jako alternativa rané výuky jazyka

Název anglicky

Language propedeutics as an alternative to early foreign language instruction

Autoři

NAJVAR, Petr (203 Česká republika, garant)

Vydání

Olomouc, Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů, od s. 87-89, 3 s. 2004

Nakladatel

Pedagogická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/04:00031419

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

80-7220-201-4

Klíčová slova anglicky

teaching English; early language teaching; language awareness; language education
Změněno: 18. 6. 2009 12:33, doc. Mgr. Petr Najvar, Ph.D.

Anotace

V originále

Raná výuka jazyků se dnes (mimo jiné v kontextu vstupu ČR do EU) stává diskutovaným tématem zejména ve světle výzkumů, které její efektivitu nepotvrzují, a názorů, které napadají samotnou její teoretickou základnu. Alternativu rané výuce jazyků nabízí projekt jazykové propedeutiky, koordinovaný z PdF UK v návaznosti na evropské projeky Ja-Ling.

Anglicky

Teaching English to young children becomes one of the key topics of language teaching methodology. Some scientists claim that early language teaching is effective while other research teams strongly disagree. This dissertation project aims at contributing to the discussion.