D 2005

Vliv školní tělesné výchovy na agresivitu a projevy agresivního chování adolescentů

BLAHUTKOVÁ, Marie, Martin SEBERA, Pavlína RALEVSKÁ a Dagmar TRÁVNÍKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Vliv školní tělesné výchovy na agresivitu a projevy agresivního chování adolescentů

Název česky

Vliv školní tělesné výchovy na agresivitu a projevy agresivního chování adolescentů

Název anglicky

The Influence of School Physical Education on Aggressivity and Displays of Aggressive Behaviour in Adolescents

Autoři

BLAHUTKOVÁ, Marie (203 Česká republika), Martin SEBERA (203 Česká republika, garant), Pavlína RALEVSKÁ (203 Česká republika) a Dagmar TRÁVNÍKOVÁ (203 Česká republika)

Vydání

první. Ústí nad Labem, Pohybové aktivity a zdraví člověka, od s. 156 - 160, 4 s. 2005

Nakladatel

UJEP Ústí nad Labem

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

Sport a aktivity volného času

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14510/05:00031424

Organizační jednotka

Fakulta sportovních studií

ISBN

80-7077-691-9

Klíčová slova anglicky

physical health; movement and health; communication

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 26. 3. 2010 09:19, Mgr. Dagmar Heiland Trávníková, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek se zabývá problematikou agresivního chování a projevy agresivity u žáků na 2.stupni základní školy. V průběhu výzkumného šetření na vybrané základní škole jsme objevili závažné prvky agresivity a agresivního chování u žáků 8.tříd. Pro aktuální potřeby školy jsme sestavili a doporučili výcvikový program pro hodiny tělesné výchovy. Program byl aplikován při výuce tělesné výchovy a ve vybrané třídě pomocí pedagogického experimentu. Průběžné výsledky u experimentální a kontrolní skupiny předkládáme.

Anglicky

The paper deals with aggressive behaviour and displays of aggressivity in pupils of the second grade of primary school. Within the research in selected primary school we found significant features of aggressivity and aggressive behaviour in pupils of 8th grade.