2006
Využití marketingových nástrojů v malých a středních firmách
SUCHÁNEK, Petr, Petra DVOŘÁKOVÁ a Jiří ŠPALEKZákladní údaje
Originální název
Využití marketingových nástrojů v malých a středních firmách
Název česky
Využití marketingových nástrojů v malých a středních firmách
Název anglicky
The using of marketing's instruments in SME
Autoři
Vydání
Praha, Trend marketing : měsíčník pro marketingový manage, 2006
Nakladatel
Economia
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Popularizační texty a aktivity
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
Klíčová slova anglicky
the mix of marketing; analyse; SME
Štítky
Změněno: 21. 5. 2009 10:15, Ing. Naďa Voráčová
V originále
Předmětem práce je analýza marketingových nástrojů v malých a středních podnicích v ČR. Zkoumány nejsou pouze jednotlivé marketingové nástroje, ale také jejich vzájemné vazby včetně vazeb na velikost podniku. Cílem výzkumu tak je zjistit jaké marketingové nástroje tyto podniky v ČR využívají. Dílčím cílem je také odhalení příčin využívání příslušných nástrojů v příslušném rozsahu.
Anglicky
The topic of the paper is an analyse of marketing instruments in SME in the Czech Republic. The aim of the research is to discover what marketing instruments are used by SME in the Czech Republic. The research wants to find out main reasons of usage of these instruments in relevant range too.
Návaznosti
GA402/05/0853, projekt VaV |
|