d 2006

Využití marketingových nástrojů v malých a středních firmách

SUCHÁNEK, Petr, Petra DVOŘÁKOVÁ a Jiří ŠPALEK

Základní údaje

Originální název

Využití marketingových nástrojů v malých a středních firmách

Název česky

Využití marketingových nástrojů v malých a středních firmách

Název anglicky

The using of marketing's instruments in SME

Vydání

Praha, Trend marketing : měsíčník pro marketingový manage, 2006

Nakladatel

Economia

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Popularizační texty a aktivity

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

Klíčová slova anglicky

the mix of marketing; analyse; SME
Změněno: 21. 5. 2009 10:15, Ing. Naďa Voráčová

Anotace

V originále

Předmětem práce je analýza marketingových nástrojů v malých a středních podnicích v ČR. Zkoumány nejsou pouze jednotlivé marketingové nástroje, ale také jejich vzájemné vazby včetně vazeb na velikost podniku. Cílem výzkumu tak je zjistit jaké marketingové nástroje tyto podniky v ČR využívají. Dílčím cílem je také odhalení příčin využívání příslušných nástrojů v příslušném rozsahu.

Anglicky

The topic of the paper is an analyse of marketing instruments in SME in the Czech Republic. The aim of the research is to discover what marketing instruments are used by SME in the Czech Republic. The research wants to find out main reasons of usage of these instruments in relevant range too.

Návaznosti

GA402/05/0853, projekt VaV
Název: Činitelé podněcující a tlumící zakládání a rozvoj malých a středních podniků v České republice jako členské zemi Evropské unie
Investor: Grantová agentura ČR, Činitelé podněcující zakládání a rozvoj malých a středních podniků v České republice jako členské zemi Evropské unie