KNECHT, Petr. Hodnocení učebnic zeměpisu z pohledu žáků druhého stupně ZŠ. In Aktuální problémy pedagogiky. 1. vyd. Olomouc: Votobia, 2005, s. 68-71. ISBN 80-7220-246-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Hodnocení učebnic zeměpisu z pohledu žáků druhého stupně ZŠ.
Název anglicky Geography textbooks pupils evaluation in secondary school.
Autoři KNECHT, Petr (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Olomouc, Aktuální problémy pedagogiky, od s. 68-71, 4 s. 2005.
Nakladatel Votobia
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/05:00013262
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-7220-246-4
Klíčová slova anglicky geography textbooks evaluation
Štítky geography textbooks evaluation
Změnil Změnil: doc. Mgr. Petr Knecht, Ph.D., učo 53924. Změněno: 8. 9. 2006 12:36.
Anotace
Hodnocení učebnic zeměpisu z pohledu žáků 2. stupně základních škol. Předmětem popisovaného výzkumu je interakce učebnice-žák. Na vzorku 54 žáků se autor snažil nalézt odpověď na otázku, jak by dle jejich mínění měla vypadat ideální učebnice zeměpisu.
Anotace anglicky
Geography textbooks pupils evaluation in secondary school.The sample of 54 pupils helps the author find out what the ideal Geography textbook might look like.
Návaznosti
GA406/05/0246, projekt VaVNázev: Obsahová dimenze kurikula základní školy
Investor: Grantová agentura ČR, Obsahová dimenze kurikula základní školy
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 12:37