2005
Intervence cvičného učitele při rpzvíjení profesionálních dovedností studentů učitelství 1. st. ZŠ
ŠŤÁVA, JanZákladní údaje
Originální název
Intervence cvičného učitele při rpzvíjení profesionálních dovedností studentů učitelství 1. st. ZŠ
Název česky
Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství 2. stupně ZŠ a SŠ v průběhu jejich praxe na fakultní škole
Název anglicky
Intervening Behavior of Teacher Trainers of Secondery School Teachers at the Faculty of Education MU
Autoři
ŠŤÁVA, Jan (203 Česká republika, garant)
Vydání
Brno, Pedagogická praxe a profesní rozvoj studentů, od s. 80-91, 12 s. 2005
Nakladatel
Pedagogická fakulta MU
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/05:00013271
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
80-210-3884-5
Klíčová slova anglicky
intervening behavior; teacher trainers; the students of the Secondery Education; professional practice
Změněno: 14. 2. 2006 16:51, PaedDr. Jan Šťáva, CSc.
V originále
Příspěvek se zabývá možnými intervencemi fakultních cvičných učitelů (FCU), kteří vedou pedagogické praxe studentů učitelství 2 st. ZŠ a SŠ na PedF MU v Brně.
Anglicky
The paper provides of intervening behaviorof teacher trainers of future secondary school teachers at the Faculty of Education MU in Brno, Czech Rep. Through a qualitative survey we learned how teacher trainers carry out their responsibilities.
Návaznosti
GA406/03/1349, projekt VaV |
|