D 2005

Intervence cvičného učitele při rpzvíjení profesionálních dovedností studentů učitelství 1. st. ZŠ

ŠŤÁVA, Jan

Základní údaje

Originální název

Intervence cvičného učitele při rpzvíjení profesionálních dovedností studentů učitelství 1. st. ZŠ

Název česky

Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství 2. stupně ZŠ a SŠ v průběhu jejich praxe na fakultní škole

Název anglicky

Intervening Behavior of Teacher Trainers of Secondery School Teachers at the Faculty of Education MU

Autoři

ŠŤÁVA, Jan (203 Česká republika, garant)

Vydání

Brno, Pedagogická praxe a profesní rozvoj studentů, od s. 80-91, 12 s. 2005

Nakladatel

Pedagogická fakulta MU

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/05:00013271

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

80-210-3884-5

Klíčová slova anglicky

intervening behavior; teacher trainers; the students of the Secondery Education; professional practice
Změněno: 14. 2. 2006 16:51, PaedDr. Jan Šťáva, CSc.

Anotace

V originále

Příspěvek se zabývá možnými intervencemi fakultních cvičných učitelů (FCU), kteří vedou pedagogické praxe studentů učitelství 2 st. ZŠ a SŠ na PedF MU v Brně.

Anglicky

The paper provides of intervening behaviorof teacher trainers of future secondary school teachers at the Faculty of Education MU in Brno, Czech Rep. Through a qualitative survey we learned how teacher trainers carry out their responsibilities.

Návaznosti

GA406/03/1349, projekt VaV
Název: Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
Investor: Grantová agentura ČR, Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole