PODROUŽKOVÁ, Lucie. Reader Development: Teaching Teachers Read. In New Trends in Education Future Teachers of English. 1. vyd. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2005, s. 79-84. ISBN 80-244-1249-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Reader Development: Teaching Teachers Read
Název česky Rozvoj čtenářství: jak učit učitele čtení
Autoři PODROUŽKOVÁ, Lucie (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Olomouc, New Trends in Education Future Teachers of English, od s. 79-84, 6 s. 2005.
Nakladatel Univerzita Palackého v Olomouci
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/05:00031450
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-244-1249-7
Klíčová slova anglicky reader development; reading skills; extensive reading
Štítky extensive reading, reader development, reading skills
Změnil Změnila: Mgr. Lucie Podroužková, Ph.D., učo 30192. Změněno: 12. 12. 2007 17:01.
Anotace
The paper reflects on the issue of reading literature in and outside the classroom and introduces the concept of reader development. It debates the key role of reading in the educational process and proposes ways in which it may be enhanced within the study programmes for future teachers of English.
Anotace česky
Příspěvek se obírá aspektem čtení literatury v rámci i mimo rámec výuky angličtiny a představuje koncept rozvoje čtenářství. Článek se rovněž věnuje významu čtení ve vzdělávacím procesu a navrhuje metody, které přispívají k rozvoji čtenářství v kontextu studijních programů pro budoucí učitele angličtiny.
VytisknoutZobrazeno: 11. 10. 2024 13:10