D 2005

Používání strategií učení cizímu jazyku a jejich efektivita v gymnaziálním vzdělávání.

VLČKOVÁ, Kateřina

Základní údaje

Originální název

Používání strategií učení cizímu jazyku a jejich efektivita v gymnaziálním vzdělávání.

Název anglicky

Using foreing language learning strategies and their effectiveness in upper secondary comprehensive education.

Autoři

VLČKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant)

Vydání

1. vyd. Brno, Autonomie v procesu učení a vyučování cizích jazyků. Sborník dílčích studií. od s. 53-55, 5 s. 2005

Nakladatel

Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/05:00013279

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

80-210-3919-1

Klíčová slova anglicky

foreign language leraning strategies; upper secondary comprehensive schools in Czech Republic
Změněno: 30. 3. 2010 13:47, doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D.

Anotace

V originále

Studie popisuje výsledkz výzkumu zaměřeného na používání strategií učení cizímu jazyku a jejich efektivitu u studentů brněnských gymnázií.

Anglicky

The research into foreign language learning strategies (FLLS) and their effectiveness through inventories at upper secondary comprehensive schools in the Czech Republic (EU).

Návaznosti

GA406/05/2107, projekt VaV
Název: Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka
Investor: Grantová agentura ČR, Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka