2005
Používání strategií učení cizímu jazyku a jejich efektivita v gymnaziálním vzdělávání.
VLČKOVÁ, KateřinaZákladní údaje
Originální název
Používání strategií učení cizímu jazyku a jejich efektivita v gymnaziálním vzdělávání.
Název anglicky
Using foreing language learning strategies and their effectiveness in upper secondary comprehensive education.
Autoři
VLČKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant)
Vydání
1. vyd. Brno, Autonomie v procesu učení a vyučování cizích jazyků. Sborník dílčích studií. od s. 53-55, 5 s. 2005
Nakladatel
Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14410/05:00013279
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
80-210-3919-1
Klíčová slova anglicky
foreign language leraning strategies; upper secondary comprehensive schools in Czech Republic
Změněno: 30. 3. 2010 13:47, doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D.
V originále
Studie popisuje výsledkz výzkumu zaměřeného na používání strategií učení cizímu jazyku a jejich efektivitu u studentů brněnských gymnázií.
Anglicky
The research into foreign language learning strategies (FLLS) and their effectiveness through inventories at upper secondary comprehensive schools in the Czech Republic (EU).
Návaznosti
GA406/05/2107, projekt VaV |
|