2006
Metody poznávání osobnosti a duševního zdraví žáka
KOHOUTEK, RudolfZákladní údaje
Originální název
Metody poznávání osobnosti a duševního zdraví žáka
Název česky
Metody poznávání osobnosti a duševního zdraví žáka
Název anglicky
Methods of personality cognition and the cognition of the pupils mental health
Autoři
KOHOUTEK, Rudolf (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
První vydání. Brno, 96 s. Pedagogická fakulta. 2006
Nakladatel
Masarykova univerzita.Pedagogická fakulta.
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/06:00016665
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
80-210-3932-9
Klíčová slova anglicky
Pupils personality; pupils mental health; observation; interview; questionnaire; didactic tests; biography; school report analysis and sociometric analysis.
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 2. 4. 2015 11:52, prof. PhDr. Rudolf Kohoutek, CSc.
V originále
Publikace se zabývá základními metodami pro pedagogy a psychology, které jsou využitelné pro poznávání psychiky, osobnosti a duševního zdraví žáka. Jde především o metodu pozorování při verbální i nonverbální komunikaci a v zátěžových situacích, rozhovor, dotazník, didaktické testy, životopis, analýzu školního vysvědčení a sociometrii. Monografie obsahuje i autorův návrh na záznam poznávacího rozhovoru a originální osobnostní škálu.
Anglicky
The publication is aimed at basic methods for pedagogues and psychologists, which can be used in the cognition of psyche, personality and the mental health of the pupil. It discusses the methods of observation during verbal and non-verbal communication and under strain, interview, questionnaire, didactic tests, biography, school report analysis and sociometric analysis. The monograph also contains the authors proposal of an interview record and an original personality scale.
Návaznosti
MSM0021622421, záměr |
|