KOHOUTEK, Rudolf. Metody poznávání osobnosti a duševního zdraví žáka. První vydání. Brno: Masarykova univerzita.Pedagogická fakulta., 2006, 96 s. Pedagogická fakulta. ISBN 80-210-3932-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Metody poznávání osobnosti a duševního zdraví žáka
Název česky Metody poznávání osobnosti a duševního zdraví žáka
Název anglicky Methods of personality cognition and the cognition of the pupils mental health
Autoři KOHOUTEK, Rudolf (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání První vydání. Brno, 96 s. Pedagogická fakulta. 2006.
Nakladatel Masarykova univerzita.Pedagogická fakulta.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/06:00016665
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-210-3932-9
Klíčová slova anglicky Pupils personality; pupils mental health; observation; interview; questionnaire; didactic tests; biography; school report analysis and sociometric analysis.
Štítky Biography, didactic tests, interview, Observation, pupils mental health, Pupils personality, questionnaire
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: prof. PhDr. Rudolf Kohoutek, CSc., učo 33385. Změněno: 2. 4. 2015 11:52.
Anotace
Publikace se zabývá základními metodami pro pedagogy a psychology, které jsou využitelné pro poznávání psychiky, osobnosti a duševního zdraví žáka. Jde především o metodu pozorování při verbální i nonverbální komunikaci a v zátěžových situacích, rozhovor, dotazník, didaktické testy, životopis, analýzu školního vysvědčení a sociometrii. Monografie obsahuje i autorův návrh na záznam poznávacího rozhovoru a originální osobnostní škálu.
Anotace anglicky
The publication is aimed at basic methods for pedagogues and psychologists, which can be used in the cognition of psyche, personality and the mental health of the pupil. It discusses the methods of observation during verbal and non-verbal communication and under strain, interview, questionnaire, didactic tests, biography, school report analysis and sociometric analysis. The monograph also contains the authors proposal of an interview record and an original personality scale.
Návaznosti
MSM0021622421, záměrNázev: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století
VytisknoutZobrazeno: 1. 5. 2024 03:35