BRYCHOVÁ, Alice. Lernerautonomie und Lernstrategien als Förderungsprinzip in der linguistischen und didaktischen Vorbereitung der Primarstufenlehrer/-innen. In Vomackova, O., Varadinova, D. Das Rahmenbildungsprogramm in der Grundschullehrer-Ausbildung des Fachbereichs Deutsch. VUP : Olomouc, 2005. 1. vyd. Olomouc: PdF UP v Olomouci, 2005, s. 59 - 66. ISBN 80-244-1200-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Lernerautonomie und Lernstrategien als Förderungsprinzip in der linguistischen und didaktischen Vorbereitung der Primarstufenlehrer/-innen
Název česky Autonomie studentů a učební strategie jako princip podpory lingvistické a didaktické přípravy učitelů a učitelek na prvním stupni ZŠ
Název anglicky Learnautonomy and Learnstrategies in the linguistic and didactic studies of the primary school teacher
Autoři BRYCHOVÁ, Alice (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Olomouc, Vomackova, O., Varadinova, D. Das Rahmenbildungsprogramm in der Grundschullehrer-Ausbildung des Fachbereichs Deutsch. VUP : Olomouc, 2005. od s. 59 - 66, 8 s. 2005.
Nakladatel PdF UP v Olomouci
Další údaje
Originální jazyk němčina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/05:00019986
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-244-1200-4
Klíčová slova anglicky Education; General Education Frame
Štítky Education, General Education Frame
Změnil Změnila: PhDr. Alice Brychová, Ph.D., učo 1892. Změněno: 31. 3. 2011 12:49.
Anotace
Der Beitrag reflektiert Erfahrungen mit der Benutzung des Europäischen Fremdsprachenportfolios in sprachpraktischen Übungen und didaktischen Seminaren von Studenten der Pädagogischen Fakultät und die Unterstützung des selbstgesteuerten Lernens und Problemlösungsverhaltens als einer der Kompetenzen, die auch im Rahmenbildungsprogramm in tschechischen Schulen eine wichtige Rolle spielen soll.
Anotace česky
Příspěvek reflektuje zkušenosti s využíváním Evropského jazykového portfolia v jazykových cvičení u studentů učitelství němčiny a v didaktických seminářích na pedagogické fakultě a sleduje rozvoj kompetence autonomního učení se, jejíž podpora je také jednou z důležitých cílů v Rámcově vzdělávacím programu českých škol.
Anotace anglicky
The article describes the experiences with the self-assessment and European language portfolio as an instrument to developing the skills and learn strategies, witch should be an important parts of the Czech modern school education and curriculum.
Návaznosti
GA406/05/2107, projekt VaVNázev: Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka
Investor: Grantová agentura ČR, Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka
VytisknoutZobrazeno: 25. 5. 2024 20:38