D 2005

Lernerautonomie und Lernstrategien als Förderungsprinzip in der linguistischen und didaktischen Vorbereitung der Primarstufenlehrer/-innen

BRYCHOVÁ, Alice

Základní údaje

Originální název

Lernerautonomie und Lernstrategien als Förderungsprinzip in der linguistischen und didaktischen Vorbereitung der Primarstufenlehrer/-innen

Název česky

Autonomie studentů a učební strategie jako princip podpory lingvistické a didaktické přípravy učitelů a učitelek na prvním stupni ZŠ

Název anglicky

Learnautonomy and Learnstrategies in the linguistic and didactic studies of the primary school teacher

Autoři

BRYCHOVÁ, Alice (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Olomouc, Vomackova, O., Varadinova, D. Das Rahmenbildungsprogramm in der Grundschullehrer-Ausbildung des Fachbereichs Deutsch. VUP : Olomouc, 2005. od s. 59 - 66, 8 s. 2005

Nakladatel

PdF UP v Olomouci

Další údaje

Jazyk

němčina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/05:00019986

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

80-244-1200-4

Klíčová slova anglicky

Education; General Education Frame
Změněno: 31. 3. 2011 12:49, PhDr. Alice Brychová, Ph.D.

Anotace

V originále

Der Beitrag reflektiert Erfahrungen mit der Benutzung des Europäischen Fremdsprachenportfolios in sprachpraktischen Übungen und didaktischen Seminaren von Studenten der Pädagogischen Fakultät und die Unterstützung des selbstgesteuerten Lernens und Problemlösungsverhaltens als einer der Kompetenzen, die auch im Rahmenbildungsprogramm in tschechischen Schulen eine wichtige Rolle spielen soll.

Česky

Příspěvek reflektuje zkušenosti s využíváním Evropského jazykového portfolia v jazykových cvičení u studentů učitelství němčiny a v didaktických seminářích na pedagogické fakultě a sleduje rozvoj kompetence autonomního učení se, jejíž podpora je také jednou z důležitých cílů v Rámcově vzdělávacím programu českých škol.

Návaznosti

GA406/05/2107, projekt VaV
Název: Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka
Investor: Grantová agentura ČR, Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka