2005
Lernerautonomie und Lernstrategien als Förderungsprinzip in der linguistischen und didaktischen Vorbereitung der Primarstufenlehrer/-innen
BRYCHOVÁ, AliceZákladní údaje
Originální název
Lernerautonomie und Lernstrategien als Förderungsprinzip in der linguistischen und didaktischen Vorbereitung der Primarstufenlehrer/-innen
Název česky
Autonomie studentů a učební strategie jako princip podpory lingvistické a didaktické přípravy učitelů a učitelek na prvním stupni ZŠ
Název anglicky
Learnautonomy and Learnstrategies in the linguistic and didactic studies of the primary school teacher
Autoři
BRYCHOVÁ, Alice (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Olomouc, Vomackova, O., Varadinova, D. Das Rahmenbildungsprogramm in der Grundschullehrer-Ausbildung des Fachbereichs Deutsch. VUP : Olomouc, 2005. od s. 59 - 66, 8 s. 2005
Nakladatel
PdF UP v Olomouci
Další údaje
Jazyk
němčina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/05:00019986
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
80-244-1200-4
Klíčová slova anglicky
Education; General Education Frame
Štítky
Změněno: 31. 3. 2011 12:49, PhDr. Alice Brychová, Ph.D.
V originále
Der Beitrag reflektiert Erfahrungen mit der Benutzung des Europäischen Fremdsprachenportfolios in sprachpraktischen Übungen und didaktischen Seminaren von Studenten der Pädagogischen Fakultät und die Unterstützung des selbstgesteuerten Lernens und Problemlösungsverhaltens als einer der Kompetenzen, die auch im Rahmenbildungsprogramm in tschechischen Schulen eine wichtige Rolle spielen soll.
Česky
Příspěvek reflektuje zkušenosti s využíváním Evropského jazykového portfolia v jazykových cvičení u studentů učitelství němčiny a v didaktických seminářích na pedagogické fakultě a sleduje rozvoj kompetence autonomního učení se, jejíž podpora je také jednou z důležitých cílů v Rámcově vzdělávacím programu českých škol.
Anglicky
The article describes the experiences with the self-assessment and European language portfolio as an instrument to developing the skills and learn strategies, witch should be an important parts of the Czech modern school education and curriculum.
Návaznosti
GA406/05/2107, projekt VaV |
|