D 2004

Používání čtenářských strategií jako faktor optimalizace rozvoje čtenářské gramotnosti

KRÁTKÁ, Veronika

Základní údaje

Originální název

Používání čtenářských strategií jako faktor optimalizace rozvoje čtenářské gramotnosti

Název česky

Používání čtenářských strategií jako faktor optimalizace rozvoje čtenářské gramotnosti

Název anglicky

Using reading strategies as a factor of reading literacy development

Autoři

KRÁTKÁ, Veronika (203 Česká republika, garant)

Vydání

Olomouc, Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů, od s. 66-71, 4 s. 2004

Nakladatel

Pedagogická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/04:00031471

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

80-7220-201-4

Klíčová slova anglicky

literacy; functional literacy; reading literacy; reading strategies

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 18. 6. 2009 13:04, Mgr. Veronika Najvarová, Ph.D.

Anotace

V originále

V mezinárodních výzkumech čtenářské gramotnosti dosáhli čeští žáci pouze průměrných výsledků. Existuje celá řada faktorů, které se podílejí na utváření gramotnosti. Jedním z těchto faktorů jsou čtenářské strategie a jejich využívání.

Anglicky

Czech pupils achieved only average scores in international researches on reading literacy. There are a number of factors influencing the development of literacy. One of the factors are reading strategies and their use.