KRÁTKÁ, Veronika. Používání čtenářských strategií jako faktor optimalizace rozvoje čtenářské gramotnosti. In Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů. Olomouc: Pedagogická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci, 2004, s. 66-71, 4 s. ISBN 80-7220-201-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Používání čtenářských strategií jako faktor optimalizace rozvoje čtenářské gramotnosti
Název česky Používání čtenářských strategií jako faktor optimalizace rozvoje čtenářské gramotnosti
Název anglicky Using reading strategies as a factor of reading literacy development
Autoři KRÁTKÁ, Veronika (203 Česká republika, garant).
Vydání Olomouc, Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů, od s. 66-71, 4 s. 2004.
Nakladatel Pedagogická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/04:00031471
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-7220-201-4
Klíčová slova anglicky literacy; functional literacy; reading literacy; reading strategies
Štítky functional literacy, literacy, reading literacy, reading strategies
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Veronika Najvarová, Ph.D., učo 14647. Změněno: 18. 6. 2009 13:04.
Anotace
V mezinárodních výzkumech čtenářské gramotnosti dosáhli čeští žáci pouze průměrných výsledků. Existuje celá řada faktorů, které se podílejí na utváření gramotnosti. Jedním z těchto faktorů jsou čtenářské strategie a jejich využívání.
Anotace anglicky
Czech pupils achieved only average scores in international researches on reading literacy. There are a number of factors influencing the development of literacy. One of the factors are reading strategies and their use.
VytisknoutZobrazeno: 26. 5. 2024 12:38