2005
Místo školy ve vzdělávací politice v oblasti vzdělávání dospělých v ČR
POL, Milan, Lenka HLOUŠKOVÁ a Petr NOVOTNÝZákladní údaje
Originální název
Místo školy ve vzdělávací politice v oblasti vzdělávání dospělých v ČR
Název anglicky
The position of the school within the policy of adult education in the Czech Republic
Autoři
POL, Milan (203 Česká republika), Lenka HLOUŠKOVÁ (203 Česká republika) a Petr NOVOTNÝ (203 Česká republika, garant)
Vydání
Prešov, Škola očami dnešného sveta (sborník z konference), od s. 351-355, 5 s. 2005
Nakladatel
Metodicko-pedagogické centrum v Prešove
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14210/05:00013554
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
ISBN
80-8045-398-5
Klíčová slova anglicky
school;policy;adult education
Štítky
Změněno: 12. 4. 2006 17:01, doc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D.
V originále
Příspěvek je dílčím výstupem výzkumného projektu Vzdělávání dospělých v různých fázích životního cyklu: priority, příležitosti a možnosti rozvoje. Provedená analýza dokumentů je vedena otázkou: jaké místo zaujímá škola v politice v oblasti vzdělávání dospělých v ČR?
Anglicky
The paper is an particular product of work on the project "Education in Different Stages of the Life Cycle: priorities, opportunities and possibilities for development" (Ministry of Labour and Social Affairs of the Czech Republic, research program Modern Society and its Transformations). The analysis is lead by the question What role are czech schools expected to figure within the field of adult education in the Czech Republic?
Návaznosti
1J017/04-DP2, projekt VaV |
|