JANÍKOVÁ, Věra. Učení na stanovištích podporuje autonomii v procesu osvojování cizího jazyka. Komenský. Brno: PdF MU, 2006, roč. 130, č. 4, s. 11-16. ISSN 0323-0449.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Učení na stanovištích podporuje autonomii v procesu osvojování cizího jazyka.
Název česky Učení na stanovištích podporuje autonomii v procesu osvojování cizího jazyka.
Název anglicky Learning stations foster autonomy in the process of foreign language acquisition.
Autoři JANÍKOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant).
Vydání Komenský, Brno, PdF MU, 2006, 0323-0449.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/06:00015665
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky autonomy; learning a teaching of foreign language; open education
Štítky autonomy, open education
Změnil Změnila: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D., učo 1445. Změněno: 13. 12. 2007 12:43.
Anotace
Článek je věnován jedné z forem tzv. otevřeného vyučování ve výuce cizích jazyků, kterým je učení na stanovištích. Tato forma umožňuje žákům práci ve vlastním tempu, reflektuje jejich individuální učební styly a strategie a rozvíjí tak schopnost autonomního učení.
Anotace anglicky
The article deals with learning stations, being one of the forms of the "open education". This classroom form enables the learners to work at their own pace, it considers their individual learning styles and strategies, and thus, it evolves their skills in learning autonomy.
Návaznosti
GA406/05/2107, projekt VaVNázev: Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka
Investor: Grantová agentura ČR, Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka
VytisknoutZobrazeno: 21. 7. 2024 02:21