2006
Motivační úlohy pro výuku chemie s interdisciplinárním zaměřením II
CÍDLOVÁ, Hana, Michaela ZEMANOVÁ a Emílie MUSILOVÁZákladní údaje
Originální název
Motivační úlohy pro výuku chemie s interdisciplinárním zaměřením II
Název česky
Motivační úlohy pro výuku chemie s interdisciplinárním zaměřením II
Název anglicky
Motivational Interdisciplinary Exercises for Chemical Education II
Autoři
CÍDLOVÁ, Hana, Michaela ZEMANOVÁ a Emílie MUSILOVÁ
Vydání
Brno, XXIV International Colloquium on the Acquisition Process Management, 7 s. 2006
Nakladatel
University of Defence, Faculty of Economics and Management
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
80-7231-139-5
Klíčová slova anglicky
chemstry; motivation; interdisciplinarity; education
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 11. 4. 2011 17:18, doc. Mgr. Hana Cídlová, Dr.
V originále
Příspěvek obsahuje ukázky připravované sbírky zábavných motivačních úloh pro výuku chemie na základních a středních školách. V souvislosti se současnými trendy výuky je práce zaměřena na integrované využití poznatků z více vyučovacích předmětů. V příspěvku naleznete vybrané ukázky motivačních úloh využívajících kromě chemie také fyziku, dějepis a matematiku. Práce je součástí rozsáhlejšího projektu, o němž bylo referováno již např. v příspěvku Ivana Brňovjáková, Hana Cídlová, Helena Hlavičková, Emílie Musilová, Hana Nováčková: Motivační úlohy pro výuku chemie s interdisciplinárním zaměřením (na tomto kolokviu v roce 2005).
Anglicky
The authors of this paper are preparing a collection of exercises that should help as a means of motivation at chemistry education. The work is focused on combination of knowledge of more educational subjects. This paper gives examples of motivation exercises using not only chemistry, but also physics, history and mathematics. This work is a part of a larger project that was discussed also in the paper Ivana Brňovjá-ková, Hana Cídlová, Helena Hlavičková, Emílie Musilová, Hana Nováčková: Moti-vational Interdisciplinary Exercises for Chemical Education (on this colloquium, 2005).