2005
Autoevaluace: obecný rámec a konkrétní příklad zkvalitňování práce škol
NOVOTNÝ, Petr, Milan POL a Jana VAŠŤATKOVÁZákladní údaje
Originální název
Autoevaluace: obecný rámec a konkrétní příklad zkvalitňování práce škol
Název anglicky
Self-evaluation: General Framework and Specific Example of School Quality Development
Autoři
NOVOTNÝ, Petr (203 Česká republika), Milan POL (203 Česká republika, garant) a Jana VAŠŤATKOVÁ (203 Česká republika)
Vydání
Nitra, Retrospektíva a perspektívy v edukácii, od s. 289-295, 7 s. 2005
Nakladatel
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, Pedagogická fakulta
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14210/05:00020019
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
ISBN
80-8050-918-2
Klíčová slova anglicky
self-evaluation; threats; opportunities; dissemination; project
Štítky
Změněno: 25. 1. 2008 20:35, Mgr. Zuzana Šimberová
V originále
Tento příspěvek se zabývá problematikou autoevaluačních procesů, přibližuje jejich přínosy, ale i možná úskalí. Potřebnost a svým způsobem i nutnost zavádět tyto procesy v České republice je dána do kontextu konkrétních snah podpořit zavádění autoevaluace v naší zemi.
Anglicky
This paper is focused on the problematics of school self-evaluation in the Czech Republic - the authors indicate the theoretical framework of the subject matter as well as its situation in Czech context. Hereinafter, a concrete international project "Bridges across Boundaries, Cross-disseminating quality development practices in Southern and Eastern Europe" is introduced - the authors are co-partners in this particular project. The aim of this project is to support self-evaluation processes at schools, Czech schools including.
Návaznosti
GA406/01/1078, projekt VaV |
|