D 2005

Autoevaluace: obecný rámec a konkrétní příklad zkvalitňování práce škol

NOVOTNÝ, Petr, Milan POL a Jana VAŠŤATKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Autoevaluace: obecný rámec a konkrétní příklad zkvalitňování práce škol

Název anglicky

Self-evaluation: General Framework and Specific Example of School Quality Development

Autoři

NOVOTNÝ, Petr (203 Česká republika), Milan POL (203 Česká republika, garant) a Jana VAŠŤATKOVÁ (203 Česká republika)

Vydání

Nitra, Retrospektíva a perspektívy v edukácii, od s. 289-295, 7 s. 2005

Nakladatel

Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, Pedagogická fakulta

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14210/05:00020019

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

ISBN

80-8050-918-2

Klíčová slova anglicky

self-evaluation; threats; opportunities; dissemination; project
Změněno: 25. 1. 2008 20:35, Mgr. Zuzana Šimberová

Anotace

V originále

Tento příspěvek se zabývá problematikou autoevaluačních procesů, přibližuje jejich přínosy, ale i možná úskalí. Potřebnost a svým způsobem i nutnost zavádět tyto procesy v České republice je dána do kontextu konkrétních snah podpořit zavádění autoevaluace v naší zemi.

Anglicky

This paper is focused on the problematics of school self-evaluation in the Czech Republic - the authors indicate the theoretical framework of the subject matter as well as its situation in Czech context. Hereinafter, a concrete international project "Bridges across Boundaries, Cross-disseminating quality development practices in Southern and Eastern Europe" is introduced - the authors are co-partners in this particular project. The aim of this project is to support self-evaluation processes at schools, Czech schools including.

Návaznosti

GA406/01/1078, projekt VaV
Název: Kultura české školy a strategie jejího rozvoje
Investor: Grantová agentura ČR, Kultura české školy a strategie jejího rozvoje