2006
Bulharská a česká publicistická frazeologie ve vzájemném srovnání
KREJČÍ, PavelZákladní údaje
Originální název
Bulharská a česká publicistická frazeologie ve vzájemném srovnání
Název anglicky
Bulgarian And Czech Journalistic Phraseology - Comparative View
Autoři
KREJČÍ, Pavel (203 Česká republika, garant)
Vydání
1. vyd. Brno, 108 s. není, 2006
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14210/06:00015795
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
ISBN
80-210-4048-3
Klíčová slova anglicky
Czech phrasems/idioms -- Bulgarian phrasems/idioms -- Czech and Bulgarian comparative phraseology -- Journalistic phraseology
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 11. 4. 2010 23:48, doc. Mgr. Pavel Krejčí, Ph.D.
V originále
Monografie je výstupem postdoktorského projektu Grantové agentury ČR č. 405/02/D164 Kontrastivní studium charakteru a funkce nových publicistických idiomů a frazémů v českých a bulharských publicistických textech. Představuje souhrn poznatků a zjištění, k nimž autor došel na zákldě analýzy asi 1200 idiomatických a frazeologických jednotek excerpovaných z bulharských a českých publicistických textů během let 2001 až 2005.
Anglicky
The Monography is a resultat of the post-PhD project of the Czech Foundation Agency /GA ČR/ 405/02/D164 Contrastive Study of the character and function of new journalistic idioms and phrasems in the Czech and Bulgarian journalistic texts.
Návaznosti
GP405/02/D164, projekt VaV |
|