B 2006

Bulharská a česká publicistická frazeologie ve vzájemném srovnání

KREJČÍ, Pavel

Základní údaje

Originální název

Bulharská a česká publicistická frazeologie ve vzájemném srovnání

Název anglicky

Bulgarian And Czech Journalistic Phraseology - Comparative View

Autoři

KREJČÍ, Pavel (203 Česká republika, garant)

Vydání

1. vyd. Brno, 108 s. není, 2006

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

60200 6.2 Languages and Literature

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14210/06:00015795

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

ISBN

80-210-4048-3

Klíčová slova anglicky

Czech phrasems/idioms -- Bulgarian phrasems/idioms -- Czech and Bulgarian comparative phraseology -- Journalistic phraseology

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 11. 4. 2010 23:48, doc. Mgr. Pavel Krejčí, Ph.D.

Anotace

V originále

Monografie je výstupem postdoktorského projektu Grantové agentury ČR č. 405/02/D164 Kontrastivní studium charakteru a funkce nových publicistických idiomů a frazémů v českých a bulharských publicistických textech. Představuje souhrn poznatků a zjištění, k nimž autor došel na zákldě analýzy asi 1200 idiomatických a frazeologických jednotek excerpovaných z bulharských a českých publicistických textů během let 2001 až 2005.

Anglicky

The Monography is a resultat of the post-PhD project of the Czech Foundation Agency /GA ČR/ 405/02/D164 Contrastive Study of the character and function of new journalistic idioms and phrasems in the Czech and Bulgarian journalistic texts.

Návaznosti

GP405/02/D164, projekt VaV
Název: Kontrastivní studium charakteru a funkce nových publicistických idiomů a frazémů v českých a bulharských publicistických textech
Investor: Grantová agentura ČR, Kontrastivní studium charakteru a funkce nových publicistických idiomů a frazémů v českých a bulharských publicistických textech