KOHOUTEK, Rudolf. Rozhovor jako metoda poznávání osobnosti a duševního zdraví. Pedagogická orientace. Brno: KONVOJ, spol. s r.o. Berkova 22, 612 00, 2005, roč. 2005, č. 3, s. 37-61, 24 s. ISSN 1211-4669.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Rozhovor jako metoda poznávání osobnosti a duševního zdraví
Název anglicky Interview as a diagnostic method of personality and psychic health
Autoři KOHOUTEK, Rudolf (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Pedagogická orientace, Brno, KONVOJ, spol. s r.o. Berkova 22, 612 00, 2005, 1211-4669.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/05:00021697
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky interview; diagnosis of personality; structure and stages of interview in school
Štítky diagnosis of personality, interview
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: prof. PhDr. Rudolf Kohoutek, CSc., učo 33385. Změněno: 2. 4. 2015 12:50.
Anotace
Příspěvek popisuje rozhovor jako metodu poznávání osobnosti a duševního zdraví dětí a mladistvých prostřednictvím verbální komunikace. Zabývá se jednotlivými stadii poznávacího rozhovoru (úvod, rozvíjení, vyvrcholení,závěr) a předpoklady úspěšného rozhovoru (příprava, požadavky na tazatele).
Anotace anglicky
The author discusses the interview as a diagnostic method of personality, psychic health and normality. He deals with particular stages of the interview (lead-in, development, culmination, conclusion) and prerequisities for successful interview preparation (requirements concering the interviewer etc) and the structure of interview for pedagogues.
Návaznosti
MSM0021622421, záměrNázev: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století
VytisknoutZobrazeno: 10. 10. 2024 09:03