2006
Škola jako sociální prostředí – aktuální problémy a požadavky
ČECH, TomášZákladní údaje
Originální název
Škola jako sociální prostředí – aktuální problémy a požadavky
Název česky
Škola jako sociální prostředí – aktuální problémy a požadavky
Název anglicky
School as a social environment – real problems and requirements
Autoři
ČECH, Tomáš (203 Česká republika, garant)
Vydání
Plzeň, Současné metodologické přístupy a strategie pedagogického výzkumu. Sborník referátů 14. konference ČAPV [CD-ROM], od s. 1-5, 5 s. 2006
Nakladatel
Západočeská univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/06:00017128
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
80-7043-483-X
Klíčová slova anglicky
school reformation; social environment; social and educational problems; school climate recovery; prevention; social educationalist
Štítky
Změněno: 8. 9. 2006 17:28, doc. PhDr. Mgr. Tomáš Čech, Ph.D.
V originále
Příspěvek se zabývá aktuálními problémy a požadavky školy jako sociálního prostředí. Vychází z kvalitativního výzkumného šetření mezi řediteli základních škol v Brně - analýzy prezentovaných problémů z hlediska klimatu, sociálních vztahů aj. Výstupem příspěvku je představa uplatnění sociálního pedagoga ve školách, které se jeví jako zajímavé komplexní řešení sociálních problémů školy.
Anglicky
This article deals with real problems and requirements in schools when they are viewed as a social environment. Results are presented from qualitative investigative research by directors of elementary schools in Brno – analysis of problems is presented from the view point of environmental factors, social relationships etc.. The recommendation of this article is that the involvement of social educationalists in schools may result in interesting and innovative solutions to some of the social problems.
Návaznosti
MSM0021622421, záměr |
|