2006
Činnosti třídního učitele z pohledu vedení škol
STŘELEC, Stanislav a Jana KRÁTKÁZákladní údaje
Originální název
Činnosti třídního učitele z pohledu vedení škol
Název anglicky
The form teacher activities from the school administration point of view
Autoři
STŘELEC, Stanislav (203 Česká republika, garant) a Jana KRÁTKÁ (203 Česká republika)
Vydání
1. vyd. Plzeň, Sborník z konference ČAPV Současné metodologické přístupy a strategie pedagogického výzkumu, 5.-7. 9. 2006 (CD-ROM) Plzeň, od s. 36-44, 9 s. 2006
Nakladatel
ČAPV, KPd FPE ZČU
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/06:00017134
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
80-7043-483-X
Klíčová slova anglicky
form trachet; kompetence; conditions for work; teachers cooperation with patente; educational role of form trachet; teachers personal dispositions; questionnaire; health aspects
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 29. 6. 2007 19:10, Mgr. Jana Krátká, Ph.D.
V originále
Příspěvek se zaměřuje na zkušenosti s kvantitativním výzkumem v oblasti činností třídního učitele. Cílem je charakterizovat, jak je posuzován vedením školy význam třídního učitele jako výchovného činitele. Prostřednictvím analýzy výsledků dotazníkového šetření jsme se snažili získat odpovědi na některé otázky související s funkcí třídního učitele.
Anglicky
This paper is focused at experiences with a quantitative analysis applied at the field of a form teachers activity. The goal is to describe some of the actual events that occur and influence the position of a form teacher in the school system as wells as displaying the form teachers personality from a vice-headpersons point of view. Having analysed the questionnare we tried to answer the questions concerning the position of a form teacher.
Návaznosti
MSM0021622421, záměr |
|