STŘELEC, Stanislav a Jana KRÁTKÁ. Činnosti třídního učitele z pohledu vedení škol. In Sborník z konference ČAPV Současné metodologické přístupy a strategie pedagogického výzkumu, 5.-7. 9. 2006 (CD-ROM) Plzeň. 1. vyd. Plzeň: ČAPV, KPd FPE ZČU, 2006, s. 36-44. ISBN 80-7043-483-X.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Činnosti třídního učitele z pohledu vedení škol
Název anglicky The form teacher activities from the school administration point of view
Autoři STŘELEC, Stanislav (203 Česká republika, garant) a Jana KRÁTKÁ (203 Česká republika).
Vydání 1. vyd. Plzeň, Sborník z konference ČAPV Současné metodologické přístupy a strategie pedagogického výzkumu, 5.-7. 9. 2006 (CD-ROM) Plzeň, od s. 36-44, 9 s. 2006.
Nakladatel ČAPV, KPd FPE ZČU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/06:00017134
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-7043-483-X
Klíčová slova anglicky form trachet; kompetence; conditions for work; teachers cooperation with patente; educational role of form trachet; teachers personal dispositions; questionnaire; health aspects
Štítky conditions for work, form trachet, health aspects, kompetence, questionnaire, teachers cooperation with patente, teachers personal dispositions
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Jana Krátká, Ph.D., učo 42028. Změněno: 29. 6. 2007 19:10.
Anotace
Příspěvek se zaměřuje na zkušenosti s kvantitativním výzkumem v oblasti činností třídního učitele. Cílem je charakterizovat, jak je posuzován vedením školy význam třídního učitele jako výchovného činitele. Prostřednictvím analýzy výsledků dotazníkového šetření jsme se snažili získat odpovědi na některé otázky související s funkcí třídního učitele.
Anotace anglicky
This paper is focused at experiences with a quantitative analysis applied at the field of a form teachers activity. The goal is to describe some of the actual events that occur and influence the position of a form teacher in the school system as wells as displaying the form teachers personality from a vice-headpersons point of view. Having analysed the questionnare we tried to answer the questions concerning the position of a form teacher.
Návaznosti
MSM0021622421, záměrNázev: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 09:18