D 2006

Marketingová komunikace ve veřejné správě

ŠKARABELOVÁ, Simona

Základní údaje

Originální název

Marketingová komunikace ve veřejné správě

Název anglicky

The marketing communication in the public administration

Autoři

ŠKARABELOVÁ, Simona (203 Česká republika, garant)

Vydání

Pardubice, Veřejná správa 2006, od s. 437 - 442, 7 s. 2006

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14560/06:00015882

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

80-7194-882-9

Klíčová slova anglicky

marketing communication;public administration;sponsoring;public relations
Změněno: 24. 11. 2006 12:04, Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek se snaží postihnout rozsah marketingové komunikace ve veřejné správě. Z nástrojů marketingové komunikace, které lze ve veřejné správě aplikovat, je pozornost věnována sponzoringu, public relations, komunikaci v místě organizace, veletrhům a výstavám a internetu. Právě ten má velký potenciál pro budoucnost marketingové komunikace ve veřejné správě, vč. public relations.

Anglicky

The article deals with problems of the relevance of marketing communication in the public administration. There are five instruments of marketing communication useful for public administration too: sponsoring, public relations, communication in the place of organisation, fairs and exhibitions and Internet.

Návaznosti

GA402/05/0974, projekt VaV
Název: Podíl nestátních neziskových organizací na zabezpečování veřejných služeb
Investor: Grantová agentura ČR, Podíl nestátních neziskových organizací na zabezpečování veřejných služeb