2006
Marketingová komunikace ve veřejné správě
ŠKARABELOVÁ, SimonaZákladní údaje
Originální název
Marketingová komunikace ve veřejné správě
Název anglicky
The marketing communication in the public administration
Autoři
ŠKARABELOVÁ, Simona (203 Česká republika, garant)
Vydání
Pardubice, Veřejná správa 2006, od s. 437 - 442, 7 s. 2006
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14560/06:00015882
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
80-7194-882-9
Klíčová slova anglicky
marketing communication;public administration;sponsoring;public relations
Změněno: 24. 11. 2006 12:04, Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
V originále
Příspěvek se snaží postihnout rozsah marketingové komunikace ve veřejné správě. Z nástrojů marketingové komunikace, které lze ve veřejné správě aplikovat, je pozornost věnována sponzoringu, public relations, komunikaci v místě organizace, veletrhům a výstavám a internetu. Právě ten má velký potenciál pro budoucnost marketingové komunikace ve veřejné správě, vč. public relations.
Anglicky
The article deals with problems of the relevance of marketing communication in the public administration. There are five instruments of marketing communication useful for public administration too: sponsoring, public relations, communication in the place of organisation, fairs and exhibitions and Internet.
Návaznosti
GA402/05/0974, projekt VaV |
|