Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{699891, author = {Suchánek, Petr}, article_location = {Praha}, article_number = {10}, keywords = {marketing; analyse; small firms; whole firms}, language = {cze}, issn = {1214-9594}, journal = {Trend marketing : měsíčník pro marketingový management}, title = {Čím se liší marketing malých a velkých firem?}, volume = {3}, year = {2006} }
TY - JOUR ID - 699891 AU - Suchánek, Petr PY - 2006 TI - Čím se liší marketing malých a velkých firem? JF - Trend marketing : měsíčník pro marketingový management VL - 3 IS - 10 SP - 28-30 EP - 28-30 PB - Economia SN - 12149594 KW - marketing KW - analyse KW - small firms KW - whole firms N2 - Předmětem práce je komparace používání marketingových nástrojů v malých a velkých podnicích v ČR. Zkoumány nejsou pouze jednotlivé marketingové nástroje, ale také jejich vzájemné vazby včetně vlivu velikosti podniku. Cílem výzkumu tak je zjistit jak se liší využívání marketingových nástrojů těchto podniků v ČR. ER -
SUCHÁNEK, Petr. Čím se liší marketing malých a velkých firem? \textit{Trend marketing : měsíčník pro marketingový management}. Praha: Economia, 2006, roč.~3, č.~10, s.~28-30. ISSN~1214-9594.
|