J 2006

Čím se liší marketing malých a velkých firem?

SUCHÁNEK, Petr

Základní údaje

Originální název

Čím se liší marketing malých a velkých firem?

Název česky

Čím se liší marketing malých a velkých firem?

Název anglicky

The differeces of marketing in small and whole firms

Autoři

Vydání

Trend marketing : měsíčník pro marketingový management, Praha, Economia, 2006, 1214-9594

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

Klíčová slova anglicky

marketing; analyse; small firms; whole firms
Změněno: 1. 11. 2006 15:11, doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.

Anotace

V originále

Předmětem práce je komparace používání marketingových nástrojů v malých a velkých podnicích v ČR. Zkoumány nejsou pouze jednotlivé marketingové nástroje, ale také jejich vzájemné vazby včetně vlivu velikosti podniku. Cílem výzkumu tak je zjistit jak se liší využívání marketingových nástrojů těchto podniků v ČR.

Anglicky

The topic of the paper is an comparison of using of marketing instruments in small and whole firms in the Czech Republic. The aim of the research is to discover what differeces are in using of marketing instruments by small and whole firms in the Czech Republic. The research wants to find out main reasons of usage of these instruments in relevant range too.

Návaznosti

GA402/05/0853, projekt VaV
Název: Činitelé podněcující a tlumící zakládání a rozvoj malých a středních podniků v České republice jako členské zemi Evropské unie
Investor: Grantová agentura ČR, Činitelé podněcující zakládání a rozvoj malých a středních podniků v České republice jako členské zemi Evropské unie