2006
Čím se liší marketing malých a velkých firem?
SUCHÁNEK, PetrZákladní údaje
Originální název
Čím se liší marketing malých a velkých firem?
Název česky
Čím se liší marketing malých a velkých firem?
Název anglicky
The differeces of marketing in small and whole firms
Autoři
Vydání
Trend marketing : měsíčník pro marketingový management, Praha, Economia, 2006, 1214-9594
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
Klíčová slova anglicky
marketing; analyse; small firms; whole firms
Štítky
Změněno: 1. 11. 2006 15:11, doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
V originále
Předmětem práce je komparace používání marketingových nástrojů v malých a velkých podnicích v ČR. Zkoumány nejsou pouze jednotlivé marketingové nástroje, ale také jejich vzájemné vazby včetně vlivu velikosti podniku. Cílem výzkumu tak je zjistit jak se liší využívání marketingových nástrojů těchto podniků v ČR.
Anglicky
The topic of the paper is an comparison of using of marketing instruments in small and whole firms in the Czech Republic. The aim of the research is to discover what differeces are in using of marketing instruments by small and whole firms in the Czech Republic. The research wants to find out main reasons of usage of these instruments in relevant range too.
Návaznosti
GA402/05/0853, projekt VaV |
|